Pages

Followers

Wednesday, November 17, 2010

Penat di Raya Haji

[ smalam aku penat cam gamba di atas =)) ]


Selamat menyambut hari raya eidul adha..tak terlambat kot? muehehehe
semalam aqiqah Adelia dah terlaksana... mekasih kepada Tok Abah Ismail di kampung nun yg sudi amikkan satu bahagian utk Adelia.. ni adalah gara² ayah adelia tak sempat nak buat ngan kengkawannya ari tu seperti di rancang.. maklumler..memasing semua bz... tapi rasanya kalo ada rezeki lebih nak jugak dibuat kat sini... kalo nak buat tahun depan alamatnya 3 bahagian la kot? itu pon kalo baby yg bakal kuar ni baby boy.. mueheheh~

Nak citer pasal semalam...first time la dok kat umah time raya =)) kalo korang nak tahu aku ni kalo raya tak pnah nya nak merasa nak raya umah sendiri [biarpon baru raya bsama laki sendiri 2 kali.. [raya pose] muahahaha] so smalam decide nak dok umah je... =))

cik abg mintak aku masak gulai kari ayam [yang dia puji sedap] =)).. kembang seperiuk mak nok!! yerla...dapat laki jenis pandai masak..susah la sikit nak nerima pujian nye ha! =)) sekali di puji suruh pulak masak utk raya.. lagi lah bertambah kembang =)) =)) aku memula agak pelik sbb takkan la satu lauk je nak masak.. mak ni bukan nyer reti nak masak lauk bebanyak utk jamu orang ni =)) =)) bedal je lah labu...

biarpon yg datang cuma 2 3 kerat..tapi mak syok sbb chef terulung iaitu puan kaminah ngan puan maznah [mak ngan akak aku =))] bertambah plak makan.. tak lupa kepada chef campak mencampak terunggul yg biasanya bila tanya balik resepi dia sure tak tau =)) encik nizom.. dia pon siap tanya..leh tak nak tambah?? waaaaaaaaaaa...mak sangat hepi okeh! biarpon perot memboyot ni rasa sengal sbb 3 kali masak =)) benda yg sama lak tu =)) adoi!

dah²..ni entry nak up diri ni..tak baek tak baek =)) bukan...cuma happy tu yg tulis tu..muahahaha~ apa2 pon..selamat ari raya!! and aku dah keje ari ni :(( :(( menciiiiiiiiii




No comments:

Post a Comment