Pages

Followers

Thursday, December 2, 2010

1st week dec ..kenduri.. interbiu

Tajuk paling mandom di abad ini..sebab aku tak mampu nak pk apa yg nak ku letakkan sbg tajuk =)) sengal kan?? =))

What a busy week minggu ni.. utk aku bz..untuk hubby aku superrr duperr bz... muahahaha...

weekend lepas balik kedah.. kenduri sister in law aku.. Alhamdulillah berjalan lancar semuanya.. cewah! kakak kawen dah! syok tok penang...kikiki...

nak kata penat sangat tu takdelah sbb MIL aku guna catering..so takleh sebok gotong royong masak cam belah aku.. kalo kat sebelah aku sumer nak buat sendiri.. hasilnyer lepas kenduri semuaaaaaaaaa demam..ahahahahaha... tapi still MIL ngan FIL aku penat giler la kan..kenduri anak pempuan yg 1st lain skit dari kenduri anak lelaki..


adelia pulak skang dah banyak hal..tak reti dok dendiam..nama je anak turtle.. tapi merangkak laju macam cheetah =)) tak terkejar aku ngan pewot yang memboyot2 ni =)) bangun duduk bangun duduk.. kengkadang terasa kerasss je perot.. nak buat camne dik.... kakak awak tengah lasak.. ummi layankannn je la =))




skali lagik aku dipanggil utk interbiu DH41..wawawa.. ari tu aku dah dapat surat kata gagal la apa bagai.. tetiba panggil balik..aku tengok dalam surat panggilan.. kos tu nampak lain..tapi aku rasa sama.. ntahla.. dia tulis DH41 utk Jurusan Kejuruteraan Elektronik Komputer plak kali ni.. yang ari tu Teknologi Kejuruteraan/kejuruteraan komputer... tah lah aih! macam2 kos aku pon tak tau..tapia sal ada kejuruteraan... ngan komputer tu..aku bajet lebih kurang apa yg aku blaja la..

pengalaman 1
soalan isu semasa takde..
dia lebih tanya kepada aku nyer bacground keje yg aku buat skang..
pastu soalan as usual..NKRA tu apa =)) =))
and utk soalan2 yg aku tak reti aku senyum je lah..

pengalaman 2
**masa ni aku dah hafal dah 6 NKRA ngan menteri² skalik.. sbb dok usha orang² yg interview bulan 10 pon diorang banyak kata NKRA naik.. =)) soalan spot la kengkonon ha..
soalan pasal keje aku skang - expected.. tapi tak sangka dorang sampai nak go deep pasal keja sbb kebetulan skang ni aku buat modul mengajar utk poli, ipta and such..so mmg padan la..padan muka =))
pastu aku tunggu punya tunggu soklan NKRA ke..wawasan 2020 ke.. 1 Malaysia ke.. hampeh sejibik pon takde! :)) at the same time happy... =))
TAPI!! aku ditanya pasal global warming.. Ok encik2..boleh plak aku terkelu part ni..budusss btol lah! global warming tu tahu.. tapi apa yg aku nak cerita =)) buek malu sajo!
soklan dari interviewer yg buat aku tacing macing kat lam bilik tu ialah kes pembuangan bayi.. giler tak memasal air mata aku meleleh.. spoil btol nih! mana boleh.. aku dah tunjuk kelemahan aku :((
benci btol part tu...

apa pon aku berdoa la..kalo dapat nampaknya kena follow jejak langkah kak nana.. muz.. yg jauh dari suami n kluarga :(( huwawawawaaaa......

moga jalan ku dipermudahkan kali ni.. Amiin~





4 comments: