Pages

Followers

Wednesday, June 23, 2010

Takziah

Pepetang ni syahdu sangat rasa.. :( mana taknyer... aku pi melawat blog kawan²... tertengok entry kak Nana.. pasal seorang bidadari syurga bernama Alanna Qish.. aku mmg pernah tengok gambar Alanna...tapi aku tak pernah tahu kenapa dengan dia.. and skang ni..rasanya.. hati ni cam tersentuh sangat... sangat²... rasa skang jugak nak balik and peluk adelia kuat²...sbb aku tak rasa aku kuat mcm mummy Alanna...takziah dear..

Aku kat depan pc ni dah meleleh air mata... masa lepas bersalin dulu aku terbaca kisah Ummu Uqayyah yg mana anaknya pergi gara² tersedak susu... aku terus jadik takut sebab masa adelia lahir dia manjang je tersedak...isap sikit tersedak..sampai kan aku nak nanges tiap kali dia tersedak... aku takut nak anta nursery..rasa cam aku nak benti keje and jaga adelia.. Alhamdulillah dipertemukan ngan babysitter yang serasi ngan adelia...

Bila baca pulak kisah Alanna.. lagi sedih... dari keadaan yg sihat walafiat..sempurna lahirnya..sekelip mata je boleh nak jadi mcm tu..

Moga Allah pelihara anak ku Adelia Akmar Auni..sihatkan tubuh badan anakku..panjangkan umurnya ya Allah... Amiin ya Rabbal Alamiin..

No comments:

Post a Comment