Pages

Followers

Sunday, June 20, 2010

Thanx En. Suami

Sabtu : mencarik stock² baru untuk di jual..persediaan utk booth 25hb ni.. kikiki..

Al kisah sumer barang pon dah ada lah kan.. tapi sbb aku xnak customer kompius² / argue pasal barang tak sama lam pic..aku pon berusaha menangkap gamba sampai kol 12.30 malam.. tiba time nak mengedit gamba aku jadik fail..hahaha... sbbnyer OS ku telah ditukar oleh encik suami kepada Linux.. so aku mmg buta Linux la kan.. tapi hasil berkat kesabaran suami melayan kerenah aku.. aku berjaya di ajar oleh beliau camne nak edit pic kat situ..kikikiki... mekasih yer~

so ari ni aku bz sket keje pagi ni..aku tak saba nak up ber doyon² stok yg ku rembat sabtu lalu.. hihihi...

*benda ni pon nak citer?? =)) kalau la suami baca sure kembang semangkuk beliau itu :P

No comments:

Post a Comment