Pages

Followers

Sunday, October 17, 2010

Monday Mourn~!!


Courtesy of Uncle google~

Asal hari isnin je tak best...asal tak best je hari isnin... huhu~
siyes la hari ni mmg sangat tak best... weekend yg tak best.. menyebabkan isnin pon terjangkit ketak-best-an nya....

selalu ujong minggu orang jenjalan... release stress ngan family... pastu rehat² kat rumah.. btol?
aku plak minggu ni suwei la bak kata orang cina =)) =)) mana taknya... sabtu keje dah half day..balik umah dah penat... malam plak laki gi otstesen... aku terus balik umah mak.. pastu plak sambung ahad nyer wat keje yg sebelum ni tak pernah dibuat dek aku bawak keje balik umah =)) sabo je la.... sesungguhnya mental aku sangat penat skang...

okeh...cerita pasal mental ni..slalu the best cure for mental is shopping!! (sapa kata?? aku lah kata!!! =)) ) aku bila nak shopping makin mental sbb skang tgh bulan =)) =)) tak ke mental...?? satu² nya benda yg mampu nak buat ko tak mental telah mementalkan ko.. =)) =)) sungguh bedebah situasi ini =))

bak kata mak.. "ada duit jgn kata takdeeeee... tak baik..kang Allah tarik balik rezeki kang nak kata apa??!!" eh betol gak..hehee.. duit adoooooooooooooooo (yelah adooo =)) )... cuma nak simpan kot nak pakai di saat emergency..sapa tahu... (betol betol betol =)) ) ne tahu emergency tgk sale ke.. (OMG =)) ) yerla...ne tahu beg coach yg slama ni dok tengok yg harga 2k tu leh dapat 500 ke...kan ke emergency tu =)) =)) korang tak rasa ker tu emergency?? bila lagi nak ada macam tu kan...kalo kene time tu takde duit.. kan ke rugiiiiiiiiiii la sesangat =)) =)) =))

ha..pastu buat follower (cam lah ramai sangat =)) ), yg rasa² nak memiliki authentic items.. leh la inform aku..sbb aku pon dah start amik pre-order dari luar... sangat seronok okeh..sambil² mak membeli utk diri sendiri...wow!!! =)) mak sukeeeeeeeee.... mak dah dok berkenan yg Alexandra Op Art tu..kaler itam..adoi..termimpi² di buatnya... retail brape ek? sbb mak dapat harga RM950.. :x waaaa...sangat kelassss...ni sesilap terbalik umah mak kalo mak pakai beg coach.. =)) sebab bukan standard mak la yg tu...mak mampu pakai guess jek la kot =)) =))

ape²pon bila dah berbicara pasal shopping ni mmg benda mak suka menjadikan keluhan2 isnin mak pun dah kurang sket ni ha... =)) sakit gigi jek tak ilang lagik ni =)) oklah... nanti free aku sambung lagik~!! ddaaaaaaa


No comments:

Post a Comment