Pages

Followers

Sunday, August 7, 2011

Special Entry ~ Nurse In Flashmob @ KLCC and Gurney Plaza


Yes..!! BF mommies pon buat flash mob ok!! ^^ Meh nak cerita sikit...

Actually rasa sangat rugi sbb tak dapat join this event.. sebab macam once in a lifetime.. aku lebih follow activity yg dorang buat kt KLCC rather than kat Gurney sbb ex-skoolmate yg pencetus idea benda ni.. so banyak information tau dari group created by her...

Semua ni start after ada cerita..desas desus..khabar yg dibawa dek angin sepoi² bahasa yg ada seorang bf mom di halau dari KLCC sbb nurse baby dia kat dalam tu.. OMG... soooooooooo not cool hokey! semua ibu² pon macam shocked... amboi amboi amboi.. part yg dok menayang badan tak tentu hala sana sini tu nan adooo pulak ko nak halau yer pak gad! tang orang kasik anak susu kecoh halau.. jadi thats y dorang pon nekad nak buat nurse in flash mob ni kat KLCC.. baru padan muka kau!

So smalam event to berlangsung.. (aku antara orang yang sangat rugi :( ).. bila tengok gambar..nampak all the excitements in all the mommies face.. ada yang siap tulis .. " I MAKE MILK..WHATS YOU SUPERPOWER?? " coollll nokkk.. dalam bahasa pasar nyer... aku ada susu..ko ade?? nan adoooooooo :lol: pastu ada yg tulis " I DONT WANT TO EAT INSIDE THE TOILET" and banyakkkkk lagi...

bagus gak.. gempak sikit KLCC management.. anyhow.. all the effort from each mommies mmg sgt memberansangkan.. aku yg tak pegi pon dapat rasa kehangatan nya huhuhu.. i wish ada lagi event ni nanti... mmg aku heret anak² aku pegi.. :P

one thing for sure.. the community and bond for each and every BF mommies are getting stronger.. so don't mess with them! (us.. ^^ )

psssstttt...dynas pon datang hokey!! kelasssssssssssssssssssssss

ok..sekian..

No comments:

Post a Comment