Pages

Followers

Sunday, October 30, 2011

Hobby | Crafts





orang buat dia ponnn nak jugakkkkkkkk =)) yer.. tu lah hobi aku skang ni..
camne aku boleh tetiba minat nak buat benda ni? eceececece....

  • aku merupakan pembeli tegar hairclips utk adelia.. aku selalu beli and aku selalu frust..sbb beli kat mall kan.. asal beli je mesti tak lama pakai je dah tercabut.. kedekut gam! hahahaha
  • aku berkawan ngan crafter tegar.. si awek yg aku knal masa aku meniaga baju budak² dulu siapa lagi kalau bukan si Yan :P (thanks babe! :P )
  • aku tengok orang jahitmcm comel..aku nak try jugak sbb jahitan tu aku dah pnah belajar masa kat skolah (ceh! skolah tu dah baper lamaaaa dah.. zaman kemahiran hidup ERT dulu...kekekeke tp aku masih ingat! :P )
  • bila pk kalo buat cecantik... kekemas... boleh jugak buat jual ye dok?? kekekeke....

bermula dari 5 keping kain felt.. skang dah bermeter2 kat umah... bermula dari button bulat kaler pon mandom je.. skang dah ada pelbagai bentuk berkaler kali pulak lagi...daripada umah sarat... skang umah dah jadik sarat gilerrrrrr.. hahahaha...

antara yg dah aku hasilkan and masuk lam store ini dia.. kalo ada bulk order ke let me know k? :P (iklan kejap! :P)

LOVE keychain with plastic applique :P
and custom wording keychain :P









Felt on Shirt




Hairclip and Brooch




Status untuk cekgu2 / lecturer2 :P


No comments:

Post a Comment