Pages

Followers

Monday, October 3, 2011

Tiring Tuesday..


soalan cepu perak hari ni... Andai kata satu hari korang terima MMS dari suami.. dia bagi korang copy letter surat akuan poligami.. apa reaksi korang? kekekekekeke .... takut wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! gugur jantung jenuh nak pi kutip balik!


selalu orang kata wordless wednesday kan...ari ni aku tak tahu nak tulis apa tajuk...so aku pon tulisla tiring tuesday..hehehehe.. tak membawa apa² maksud pon... ye ke takde? huhuhu..

selepas 2 minggu berjuang untuk kursus induksi... (berjuang la sangat kennn! =)) ) minggu ni dah kembali bekerja... masa induksi makan 6x sehari... 2 minggu dirutinkan macam tu... skali balik opis aku keje lapoooooooooooo je... ni yang masalahnya... dah la laki dah tegur apesal aku macam takde leher...? (kecik ati mak noks! =)) ) kecik ati je tak guna... kena usaha bagi panjang balik leher ni =)) =)) boley gitu??

balik keje as usual..ada lab reportsssssssssss (tengok baper banyak s tu!! ) yang perlu di tanda... test..kuiz.. pastu nak kena siapkan lecture notes...oh sungguh ku tak berdaya! hahahaha... sesapa free tolong saya meh!sesungguhnya ku insan tak berdaya...miahahaha...

mohler kita bekerja ye!


1 comment:

  1. wehhh...mintak simpang 44 la...
    nape yg tetiba nyebut topik cerai berai nie..
    aduh..

    weh ape2 pon aku wist kat ko..
    selamat bekerja..moh kita kejer sampai ke pagi esok..jgn berenti..renti..nnt bleh naik pangkat..heheh

    ReplyDelete