Pages

Followers

Sunday, May 15, 2011

3 in 1 ~ cerita segera haha..

Korang ingat nescafe je ada 3 in 1? milo je ada 3 in 1? apa lagi ek..old town je ada 3 in 1?? aku punya stori pon ada 3 in 1 tau...kekekeke... semenjak takleh berpesbuk kat opis...blog ni je la peneman aku di kala aku bosan kat opis takde buat apa.. time ni mmg la takde buat apa..sbb budak tengah cuti... tunggu tengok budak dah naik nanti... silap² tak cukop tangan kena buat keje pakai kaki... hahahaha.... nex week dah stat berkursus plak.. english enhancement... wah!! mmg kena enhance lebih pon english mak ni noks!.. hahahaha...

Cerita 1
Citer pasal dotter aku yg super duperrrr notti.. ni lagi notti dari jin notti ni baq hang! huhu~ semakin besar semakin banyak ragam.. sbb tula rasanya sayang kalo aku nak tinggalkan dia ngan mak mertua aku.. i dont want to miss a thinggggggg bak kata aerosmith! =))
Semenjak dua menjak tiga menjak dapat bjalan ni.. dia tak penah berenti.. aku rasa kalo kasik dia masuk marathon pon boleh menang budak kecik ni.. =)) dia benti time tido.. ngan time nak tzetze (susu)... wah! kecik² dah terror bahasa mandarin nok! hahahaha.. aktiviti terkini.. makan no suapkan.. i nak suap sendiri hokey ummi!! terpaksa la aku membeli kan set pinggan, cawan, mangkuk,sudu dan garfu plastik utk dia.. rabak jugak dekat 25 hengget... maklumla.. mak nyer kan suka benda kiut²..belikan anak pinggan cam mak nyer pak nak pakai =)) =)) so skang dia dalam proses nak makan sendiri tapi still kena guide la.. layan gamba dia kat bawah ni..




Cerita 2
Apa??? Aakif dah botak??? yer noks...hero cilik mak ni dah botak dah minggu lepas.. kekeke.. memula ingat nak suruh ayah dia sendiri cukur.. disebabkan ayah takmau..tak taulah dia segan ke.. atau dia takut kepala anak dia tu lembut..huhuhuh... maka tugasan itu di assignkan kepada tok abah beliau.. kalo korang nak tahu.. (taknak tahu pon amik tahu gak!! ) .. aakif ni masa lahir ari tu kepala dia senget sebelah... huhuh.. doc kata sbb bergesel ngan pintu rahim.. macam budak kena vacuum.. bezanya budak kena vacuum dia panjang ke atas..aakif ni panjang ke tepi =)) =)) maaf yer nak! huhu.. tapi dah surut dah.. cuma ada bunjut kecik sket kat kepala dia di mana dah mengeras cam tulang.. senget la songkok anak aku ni besok... jatuh saham beliau! huhuhu...takpe la aakif...bak kata tok andak..blaja elok²..keje elok²..ada duik.. nanti pempuan yg kejor kamu ..huhuh... yg penting perangai elok.. (plus muka ensem =)) )...


Cerita 3
yg ni cerita pasal ummi plak =)) gedik santai~ hahaha... okeh.. ceritanya.. UMMI MEROYAN!!!! =)) yer...aku akui.. dag dig dug di dalam dadaaaaaaaaaaa... aku merinduimu ting tong.. i miss u like crazyyyy... huhuhu... sesungguhnya jauh di sudut hati aku yg tak berapa nak kecik ni..i miss my hubby :(( biarpon baru je jumpa smalam =)) muahahahaha (kecoh ar lu minah!! =)) ) argghh...ada aku kesah..aku rindu kat laki aku..bukan laki hang..ahahahaha... yer.. dah dok jauh ni..hari² rindu baq hang... kena blaja buat dalca yg sedap cecepat la... ada sesapa yg leh jadik tok guru aku nak menuntut?? apa kena mengena dalca ngan laki plak?? yer...ni statement laki aku.. bayangkan statement ini dikeluarkan sambil kepala digoyang² di geleng² ala mamak penang.. =)) "selagi tak pandai buat dalca ala² mami georgetown.. jangan ada hati nak balik KL..." huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...


gamba untuk mengurangkan sket kadar kemeroyanan aku kat opis.. tapi hubby soh buang sbb dia kata takut dia kena santau...hahahahaha... tapi mak tak buang pon noks! mak adjust je position dia...kekekeke




No comments:

Post a Comment