Pages

Followers

Sunday, May 15, 2011

Yey Yey!! Beg Raya on da way!! =))


Yer..sila percaya...ni entri kedua untuk hari ni..wakakakaka.. =)) layanzzz.....

Raya?? ko ni memang mengarut noks!! =)) Puasa pon belom ada kess cerita pasal raya..hahaha.. well.. normal la.. manusia..cenggini la.. tapi tak semua manusia cam aku =)) alkisah sebenarnya aku mencarik alasan je kata untuk raya... sbb aku dah ada azam baru...azam aku masuk keje baru ialah nak simpan duit nak beli kereta..chewah!! =)) bukan maknanya aku tak sayang kete PCB pantai cinta berahi ku skarang ni.. biarpun keretaku veteran (bukan tua hokey!! =)) ) i very lap u PCB.. banyak jasa ko kat haku.. :x :x (jap²...apa kaitan beg ngan kereta plak dah ni?? =))

kembali ke topik asal.. beg raya?? yer.. beg raya... sebenarnya memula bukanla aku beli untuk pakai raya pon... di saat aku di landa wabak shopping yg sangat dasyat.. sampai masuk SICU... apa SICU?? yer...aku tahu korang pnah dengar NICU..ICU.. btol tak?? SICU ni lain sikit...dia tak la sampai kena masuk wayar sana sini..tapi rasanya kena ikat sana sini jugak.. ikat perut ikat poket dan sebagainya =)) SICU..kalo korang tanya pakcik gugel..dia akan kata pakcik wiki cakap SICU tu Surgical Intensive care unit.. tapi kalo tanya haku... SICU tu.. Shopaholic Intensive Care Unit... =)) yeah..itu term utk hari ni yer anak² =))

disebabkan takmo kena marah ngan suami sbb dok asik beliiiiiiiiiiiii henzbegz je...aku pon dengan niat baik (orang niat sebelum beli..aku dah beli baru niat =)) ) jadikan beg ni utk raya...maknanya raya nanti baru boleh pakai =)) (eh ye keeeeeeeee...bleh tahan keeeeee??) ermmm...bila di pikir² balik..aku longgarkan sikit la pakai 2 3 kali sebelum raya..tapi beg ni khas utk raya la =)) =)) boleh ke camtu...? wakakakaka.... okeh... nnti dapat begnyer aku share yer... siapa tak suka dengan kisah² shopaholic ahli mesyuarat tingkap cam haku sila tutup mata =)) tapi ada aku kesah... hahahahahahaha...

daaaaaa.....

No comments:

Post a Comment