Pages

Followers

Sunday, May 29, 2011

Tired week~


Last week aku bizi kursus (bizi ke?? )... =))
yerlah...se-minggu-an takde kat ofis..bizi lah tu ye dak...
kursus english... cemana nak mengaja english dalam kelas..
aku dapat rasa ke-ketq-kan aku kelak.. hahaha

anyway kursus sangat best.. sbb makanan free sedia =)) =))
betul cakap pengarah..apa yg penting pada kursus ialah..MAKAN...
membuatkan badan aku bertambah super bulat..
mana taknya.. kol 8 makan.. kol 10.30 makan.. kang lunch kol 12.30 makan lagik..teatime makan lagik.. balik je dinner kadang tak makan sbb kenyang sangat.. hahaha...
tapi cam biasala...meyusukan anak ni mg kena makan banyakkk... (chewah alasan!! =)) )

apa pon.. aku happy sbb hujung minggu aku ada ngan anak²..
cuma adelia je balik alor star tu awal pagi ahad..tak smpat nak gado² ngan dia...
pastu aakif as usual..pagi² dah terlengeh²...senyum...buat hati aku cair...

apa pon... lepas dapat gaji plan nak pi jalan kat queensbay mall lagik... ada sesapa nak joennn??? =))


layan gamba jap...



No comments:

Post a Comment