Pages

Followers

Sunday, July 11, 2010

Ahad day out~

Ok.. setelah penat meroyankan diri pepagi buta ni.. aku nak citer la sket pasal smalam.. ahaha.. biarlah entri ku untuk ari ni berderet²..

ahad pepagi menu nasik goreng ikan bilis pedas seperti biasa.. ada tetamu kat umah sbenarnya.. sahabatku Ezan.. turun dari JB.. sian dia takde tempat tido.. ex-housemate tak kenang budi suemr takmo kasik dia tumpang... apa la kawan camtu... anyway... ezan dtg dari malam sabtu... dia n kira kenalan aku n dy.. so dy mengizinkan.. aku pon tak kisah.. :D

lepas breakfast..ezan pon balik.. kitorang pon bersiap nak pi ke kenduri kawen kawan dy.. kenduri kat banting.. huhu~ dy pergi opis dulu.. aku n adelia pon bersiap la..tahu2 dapat mesej dy " Turun skang.." apekah??!! masa tu aku ngan tak pakai tudung,, bedak tak tepek..aku mengambil keputusan.. lantak pi lah huduh ke apa ke..aku turun... (sambil mulut membebel² sendiri)

kengkonon nak wat2 merajuk la kan.. sbbnyer tak dan siap laki dah soh turun... skali sampai kat kete aku yg tergelak sendiri...

dy: my.. ni apa pesyen ni (tersenyum² tahan nak ketawa)
my: ha..nilah dia gara² dy tak mo tunggu my bsiap.. biar my mcm ni..buruk orang tengok ( dalam ati dah ketawa guling²)
dy : ha.. ok.. dy tak kisah..
(ape??? tak kisah?? malu lah i camni =)) =)) )
my : dy memang...saje je nak kasik orang ngutuk my .. ( nada sedikit merajuk)
dy :kikikikiki (gelak sinis..)

aku pon segera membuka bekas make up yg aku smpat taruk lam beg masa nak turun.. aku pon lumur foundation.. pakai bedak... tenyeh blusher...calit eyeshadow... lukis kening.. and sapu litip.. =))
tadaaaaaaaa...express touch up lam kete... tak kisahla janji tak se- selekeh tadi..hahaha...

pastu dah gi kenduri balik kitorang singgah alamanda.. jalan² tgk jam dah takde :( alangkah sedihnya hati..huwaaaaaa.... pastu blah dari alamanda ngan penuh rasa kecewa...

ubat kecewa apa ye kawan²??? MAKANNNNNNNNNNN!!! =)) dy bawak pegi restoren po'chen.. kami dua orang punya menu ape tau??

nasi putih - 2
tom yam ayam - 1 (sangatttttttt sedapppppppppppppppppppp)
kailan ikan masin - 1
daging masak pedas - 1
udang goreng tepung - 1
telur dadar - 2 orang makan

untuk adelia - mushroom sup... garlic bread ayah tolong abiskan yer sbb adelia takde gigi lagi =))

balik.. mandi2..lap2 adelia.. belayar la kami di atas katil...krooohhhhh... krooohhhhh =))


2 insan yang sangat berharga dalam hidup aku.. love them to death!!
captured on July 11, Sunday
Big Apple Donuts & Coffee, Alamanda,Putrajaya

No comments:

Post a Comment