Pages

Followers

Friday, July 16, 2010

SMS di petang hari..


From: ~Dy Love
Alamak. Atas wizan bukak kedai menjual dan membekal barangan baby

From: ~My Love
Ye, ini sangat menarik..leh sgah opis slalu..hahahaha..

From: ~My Love
Membekal tu i loikkkeee...

From: ~Dy Love
Xbukak lg. Tahun depan kot



Itulah mesej encik suami kepada aku petang ni... dia nak kabo kata ada kedai baju baby bukak atas kedai Wizan.. kedai Wizan ni kedai kereta..kitorang slalu anta kete kat dia.. kedai wizan ni pulak ada lah dibawah, sebelah kanan opis suami aku..maknanya kedai baby tu sebelah opis dia lah... hahahahaha... jadik dia sudah semakin cuak nampaknya.. tahu bininya ni menjual baju² baby... lagi pulak orang tu siap kata 'MEMBEKAL'... ha tu yg best.. jadik nyer lepas ni tak salah la kalo tetiba aku rasa nak anta lunch kat encik suami ke... balik tu nak pi jemput dia ke.. jgn salahkan my ye sayang =)) =))

and lagi satu perihal dy yg selalu aku perati.. kalo dia takmo aku buat sesuatu tu kan.. contoh macam my nak beli nasik goreng riang riang.. dia akan jawab tayah.. tukang masak dah meninggal.. huhuhuhu.. (panjang umor tukang masak tu..tapi tak taulah kalo betol2 dah meninggal.. Innalillah).. and part nak beli baju baby ni pon dan dan kata.. kedai bukak tahun depan..ahahaha.. adehla...

kerna itulah aku sayang kamu sayang... dalam diam suka buat aku ketawa... (menangis pon slalu juga..hahahahaha) =))

No comments:

Post a Comment