Pages

Followers

Thursday, July 15, 2010

Sayu di pagi Jumaat

Sejak bergelar ibu ni...aku rasa aku ni sensetip dah melampau².. asal sayu sikit.. meleleh air mata... asal tersentuh sikit.. berderai empangan aku ni ha... apa tak nyer... naluri seorang ibu mungkin?

Lately aku selalu mengikuti kisah² supermom.. yg sangat tabah.. tabah demi anak anak tercinta... tabah demi permata hati.. dari mana datang ketabahan tu?? itu yg aku kagum dengan dorang ni...

Aku ikut kisah si comel Alanna..right after dia 'kembali' kepada yg Maha Esa.. kecekalan Ayu & Syarul betul² membuka mata aku..hati aku.. aku pun jadi sayang pada bidadari tu biarpun aku tak berpeluang nak kenal dia tu siapa...

Since aku ni rajin berfacebook.. aku baru je berkenalan ngan seorang lagik super mom..Norazila namanya... every status yg dia quote.. memang banyak motivate aku indirectly.. Aku tumpang sedih sebab dalam keadaan sihat walafiat..anak dia dah dijemput Allah... Al-Fatihah buat putera Faiz..

Aku ingat lagi.. ada kalanya aku mmg mengeluh sikit kalo Adelia buat prangai... tapi lepas aku ikot kisah supermom² ni.. keluhan aku makin berkurangan... tiap kali aku rasa susah.. aku pk..untungnya aku masih punya adelia.. tiap kali aku rasa nak marah.. aku pk.. untungnya aku masih boleh tgk dia depan mata.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah...

Moga Allah pelihara anak² kecil ini di sana... and peliharalah juga kami yg masih hidup di bumi ini Ya Allah.. kurniakan kesihatan kepadaku agar dapat aku melihat anak² ku membesar menjadi insan soleh dan solehah di depan mataku... pelihara anak² ku agar menjadi hambamu yg patuh dan taat kepada perintah Mu ya Allah Ya Rahman Ya Rahim... Amiin ya Rabbal Alamiin

No comments:

Post a Comment