Pages

Followers

Sunday, July 11, 2010

Padan? tak padan...

Tajuk kali ni macam iklan plak.. iklan apa tah? Fair n Lovely kot.. padan? tak padan.. padan? tak padan.. padan? padannnnn =))

ok...pagi ni aku sedikit tidak senang ati.. sedikit kah? itu persoalannya... aku tak menyalahkan sesapa.. tapi aku rasa my reputation dah extremely drop.. ye ke? atau aku je berperasaan macam tu.?? okeh...

berbalik kepada tajuk di atas... padankah?? aku bekerja di sektor swasta?? padankah?? aku menjadi seorang engineer?? padankah?? aku berada di tempat di mana aku berada sekarang ?? padankah?? atau padan mukakah??

aku berdoa moga² aku di beri peluang dapat menjawat jawatan di gomen.. bukan sbb gomen itu mudah.. (siapa kata gomen tu mudah?? sapa cakap?? takde keje mudah kat dunia unless makan tido makan tidoo.. itupon orang² insomnia susah nak tido..orang² obesiti susah nak main makan je ye tak??) tapi sbb ianya menjamin masa depan.. takla sebok nak takutkan retrenchment.. takla sebok nak takutkan itu ini lagikan.. lagi pon aku dah makin hari makin benak kepala otak ni.. rasa macam dah tak sesuai pulak aku ni keje² gini.. tapi benarkah?? atau hanya perasaan sebab rasa tak senang hati aku ari ni??

kompius...kompius...

Ya Allah... tunjukkan la aku jalan ya Allah Ya Rahman Ya Rahim... sesungguhnya hamba mu ini amat buntu.. bekalkan aku kesabaran ya Allah... sesungguhnya aku ini manusia yg cukup kurang sabar... kurniakanlah ketabahan dalam diriku ya Allah... sesungguhnya aku tak rasa aku tabah kalau hari² ku yg mendatang seperti hari ini...

Amiin ya Rabbal Alamiin...

No comments:

Post a Comment