Pages

Followers

Thursday, July 15, 2010

Weekend Plan..

Hari ni dah rabu...esok Khamis..Lusa Jumaat pastu Sabtu... Hari² yg aku sebutkan ni adalah hari² yg aku masih bekerja... kawan² dah start mengeluarkan ayat.. " bangla pon cuti sabtu oiiii!! " =)) nak wat camna...aku kan ramai kawan² bangla..apa salahnya skali skala aku ikot budaya dorang keje hari cuti... (padahal terpaksa..and lagi plak skang ni datang sabtu dapat elaun..masyukkk!!! =)) ) duit lebih tu bleh la buat² bayar hutang =))

Okeh..berbalik kepada topik asal...nak citer pasal plan wiken ni sbenarnya.. wiken ni plan nyer nak ajak dy menyopping kan diri.. bukan sbb aku yg nak..aku dah kata takyah.. (iye ke takyah???!! =)) ), dia insist nak jugak..kikiki.. jadi untuk tidak menghampakan dia..aku pon akan ajak dia lah minggu ni.. ingat lagi last kitorang shopping beriye masa dekat² nak kawen ke awal kawen gitu la.. bayangkanla.. punya la tak menggila shopping sampai lupa last shopping bila... actually shopping baju je lama kitorang tak buat.. shopping lain alwez la kan =)) so di sebabkan badan ku pon dah smakin maju..banyak jugak baju ku yg tak muat... tpaksa la jugak carik selai dua.. (cukup ke?? =)) )

taste aku ni takde lah sampain ak masuk ke butik Zara ke..MNG ke.. Guess ke.. atau sebagainya... aku lebih prefer Padini ke.. Vincci ke.. ha.. yg standardnya tu medium la.. nak masuk pakai selipar jamban pon kira tak malu la =)) so plannyer nak ke kedai² tu lah dis week.. skali ntah agaknya dorang ni cam tahu² pulak kn niat suci murni aku nak menapak kesana.. aku tiba² dapat SMS berbunyik begini:

From : 66600

RM0.00 : Greetings! Padini Group Pre-Sales (selected items up to 70% off) exclusively for PMC members from 17-23 July 2010. Njoy shopping with us! T&C apply

okeh.. nampaknya akan rabak la poket suamiku minggu ni kalo item 70% tu berjaya menambat hati aku.. =)) oh tidak...baik aku jgn bagitahu dia lagi pasal mesej ni..sbb slalu nya dia kalo menda² camni dia tahu..ini adalah tanda² kehancuran kepada poket beliau =)) and statement dia pasti berbunyik begini " takpe la my... hari lain kan ada.. nanti kita pegi ek~ " =))




No comments:

Post a Comment