Pages

Followers

Monday, July 19, 2010

July.... ku tunggu November.. Part 1

kenapa? kenapa November? what is soooo special about November...?? hehehe... since aku tahu encik suami tak mempunyai masa nak membaca blog...thats y aku berani tulis ( dia tak tahu pon rasanya add blog ni =)) biarpon dah berkali² ku tayang kat FB)

Actually selalu tiap² tahun aku kene pikir (baru 2 3 tahun je pon berkapel =)) )... apa nak kasik dia tahun ni... wallet? takp payahla... dulu dia pakai wallet sampai koyak rabat roti jala pon dia takmo tukar lagi..sayang katanya... last² kena paksa jugak pakai wallet kawen..hahaha... Jam? lagila... dia bukan jenis pakai jam... apa lagi ek yg typical...handphone? dia nak yg N97 tu... tu akan ku pikir² kan lah... (henset aku pon bateri manjang kong =)) )... tapi akhirnya aku merasakan yg tu sumer cam tak perlu... sebab... sebab apa tau?



Ha... aku suka ayat dia bila dia tulis..
Things i've always been drolling over.. somebody get me this for my birthday please :D
ha.. aku pon terdetik... best gak kalo buat surprise kan.. :D aku pon memulakan stadi pasal menda ni... mekasih kepada bff aku CheChe Lynn sbb membantu gakla aku dalam pencarianku ini... memula aku search guna 'star wars'..FAIL!...lenot mencadangkan search guna 'Gentle Giant LTD' ...membuahkan hasil!! ku carik punya carik..last² aku tahu nama menatang ni "Scout Trooper on Speederbike Statue"... Jadik nyer makin membuahkan hasil lah kan...

aku cuba carik pages dari dalam malaysia... yerlah...kan ke senang nak amik.. nak buat payment sumer kan... tapi nasib aku tak berapa baik.. bukan rezeki suamiku :( last item sold pada tahun 2007 rasanya.. dengan price RM800...tapi aku tak patah semangat... yerla.. November jauh lagi kan... aku send email kat sumer owner yg beli menatang ni kat ebay..nak jual ke tak..nak jual ke tak (wat muka tak malu... =)) ) ... tapi masih takde reply... aku search guna memacam keywords... and hasilnya aku dah jumpa 2 yg masih available.. satu dari UK.. total ngan shipping dalam RM970 (Gulp...merah muka kejap =)) ). satu lagi dari US...aku tgh tunggu dia advise shipping cost... kalo yg US ni lagi murah shipping cost dia (which i doubt =)) ).. aku beli yg ni je lah... hakhak.. hopefully encik suami lompat sampai langit la kalo btol aku dapat beli benda ni :x:x

okeh...ni kisah peringkat awal..peringkat pencarian..aku letak part 1...nanti ada apa² update akan ku update ke part 2 plak =)) hikhik~ tak sabor!! aku plak yg eksited.. =))

No comments:

Post a Comment