Pages

Followers

Friday, July 9, 2010

Kasutku..



tajuk cam hape je...tak tau nak letak..yg pasti ni entry pasal kasut..hahaha..sesungguhnya aku happy giler pagi ni... sebelum ni yg aku ada dirumah seri kembangan cuma sekadar sepasang wedges Hush Puppies pemberian suami (masa hari raya..hakhakhak... tu pon kena paksa belikan punya pasal =)) ).. sepasang terompah Nose.. dan heels purple Vincci.. =)) dok ulang pakai hak tu je lah... especially bila pegi kenduri... :lol:

Pagi ni tengah² aku dok bersiap...aku nampak kat belakang almari mekap aku tersusun kotak... sebenarnya aku dok ingat sumer kotak kat situ kotak adiah kawen yg banyak aku tak smpat bukak lagi... yerla..bukak sumer membazir je kan..belum nak pakai lagi... kikiki... skali tu nampak 2 kotak kasut carlo rino ku yg dulu... aku sbenarnya dah tahu dah kasut apa dalam tu =)) skali tgk bawah kotak tu ada lagi kotak kasut...dan lagi... dan lagi... (mak aihhh....berapa banyak daaa koleksi kasut aku =)) )

bukak yg memula ..tadaaaaaaaaaaaaaaaaa...heels Marie Claire ku sayang...dah lama aku carik ko..kat sini rupanya... bukak lagi satu tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... terompah Nose raya 2 tahun lepas yg kucari²... yg ni tpaksa tukar getah kat tumit..balik ni akan ku tukar... bukak lagi satu... tadaaaaaaaaaa... wedges Voir ku yg kucarik² (ye keee carik... rasanya tak teringat pon aku ada benda2 ni sampai aku jumpa..ahahaha).. wedges ni wedges feberet sbb dia ikat2 smpai ke betis =)) zaman dulu² aku mmg suka benda berikat sampai ke lutut =)) biarpon betis ku ini kategori gajah ..aku tak kisah la kan =)) asal bleh ikat sudah..ikat sikit pon takpe =)) asal berikat... kotak last skali tadaaaaaaaaaaaaaaa...heels vincci ku yg halus bewarna putih faveret pakai masa aku sedikit kurus dulu =)) skang nak pakai aku rasa takut la kan...kang buatnya patah... aku tahu orang pertama yang akan berguling sampai ke bukit kayu itam tu ha.. suamiku tercinta =)) =))

so balik ni agenda dia ialah pi hantar kasut² yg perli di baiki ke kedai-betulkan-kasut-pakcik-indon-tepi-jalan-kat-taman-kosas.. =)) =)) panjang btol nama kedai pakcik yer :))




No comments:

Post a Comment