Pages

Followers

Monday, August 16, 2010

9 weeks..

lately kesihatan aku tak berapa mengizinkan...bukan kesihatan tang mane pon..tang hidong je... tapi nampak nya dah beransur pulih... hidung aku dedua tersumbat..membuatkan tekak aku sakit.. sbb terpaksa bnapas la kan kot mulut...nak bernapas kot mane lagi =)) =))

so muntah ler jadiknyer bila tekak rasa kering..aish~ takleh jadik ni.. aku pon sebelum gi keje aku singgah klinik.. (yer!! aku keje sabtu occay~!! bangla pon cuti aku keje plak =)) ).. sabtu pepagi doc blom datang dah ada 2 pregnant lady in que..aku ketiga la.. masa ni adelia tgh buat kacau kat umah ngan ayah dia =)) ayah lak mata rabak sbb lik lambat malam sebelom tu =))

doc tanya aku knapa..aku kata aku selsema..idong tsumbat.. tekak aku luka.. and aku muntah²..aku cakap aku dah wat test...aku 2 line.. so doc pon scan la...kikiki~
scan²..nampak sudah... "macam kacang ngan yin" kata doc =)) kecik cikonet je dia... dah 9 minggu rupanya anak aku lam rahim ni.. berdasarkan length dia la..sbb aku lupa last piyet aku bila =)) =)) so nex month kena gi cek skali lagik.. nak kompemkan date...ngehehehehe nanti free aku kasik up gambo keh~ utk tatapan sendiri je pun...kikiki...


No comments:

Post a Comment