Pages

Followers

Monday, August 2, 2010

Dah sampai..

Kol 11.10 am..
Tettt... pintu opis berbunyi.. ader orang SkyNet.. tengok² parcel ku dah sampai... yay!! seronok.. sebenarnya semalam aku ada order maternity dress...tak la berapa nak dress sangat..mcm T-Shirt la jugak.. utk ku pakai jalan²... Tringat masa pegnenkan adelia dulu... dok pusing baju tuuuu je tak beli² baju...abg kata rugi ( kalo pk balik tak rugi pon..tengok ni..dah ngandong lagi..hakhakhak =)) )... so suar mmg banyak yg lama.. pastu ada sluar² ModernMum yg disedekahkan oleh mak usu..cecantik lagi ha..boleh ler aku melaram..ahahaha..

So skang aku menunggu Olivia ngan Prima Miffy aku.. itu lah akan ku pakai sepanjang pregnancy.. sbb heels? mmg mintak maap la.. mak dah tak larat nak imbang =)) =)).. wedges?? boleh lagi la diterima... tapi nak kan keselesaan.. sendiri la mau ingat.. dengan nak mengangkat adelia lagi..silap² kita dedua terbalik nak.. ahahaha.. so kat bawah ni barang² yg dah ku beli untuk bulan ni...yg lain tunggu bulan depan punya gaji plak =)) tak larat mak.. bulan ni nak beli Usana lagik..ahaha~




Ni baju maternity yg kurembat.. =)) dua2 colour skali =))
(cantik tak? huhuuhuhu)




Inilah Cik Olivia yg ku tunggu...hakhak~ aku berkenankan Minnie Jane.. tapi takde stok la :(

Ini pulak Cik Prima Miffy Black.. hihihi~

** Pasni rasanya aku kene buat entry confessions of a shopaholic... Tila nak join tak?? =))

No comments:

Post a Comment