Pages

Followers

Thursday, August 12, 2010

saya tak takut dentist lagi =))


yer... aku mengalami sakit gigi dah dekat seminggu... adoiyai~ gigi berlubang... tahu je lah camne seksanya kan... :(( makan pon slow mengalahkan kekura... kunyah pon hati² je... kiranya berbuka puasa 2 hari ni aku mmg lah tak gelojoh =)) =))

pastu malam tadi pas berbuka cik abg ajak pegi klinik... i was like.. "takottttttttttttttt" :(( sbb mengenangkan tahun lepas gigi ku di scaling and di godek macam nak mati =)) kat klinik gomen masa tu =))... segala igauan ngeri datang...rasa ngilunya... rasa sakitnya... adoi....

tapi pk punya pk punya pk...takkan ler aku nak biar je kan... dah ler menanggung sakit ni cam hape je.. so aku pon bersetuju ngan hati yg tawar =)) =)) siap2 lepas berbuka terus pegi klinik... huhuhuh~

masuk2 klinik..FUYOH!! klinik tu mmg cantik la..cam umah pon yer... adelia siap boleh menyarap atas kapet dia..bagi hard cover book yg besar...dia dok la main... pastu nama aku di panggil.. aku pon masok la dalam ngan berdebar2 nyer... dup dap dup dap...

doc : yer roziela... apa masalah gigi ari ni... (lembut je sore doc ni...)

aku: rasa nyer gigi saya berlubang la doc.. (sambil tunjuk geraham atas belah kiri)

doc: ha ah lah roziela... nampak dalam ni...

aku: (Erk... dalam??!! mati laaaaaaa :(( )

doc: kita cuci dulu la sumer2 ek... akan rasa ngilu sikit... tahan yer...

aku: ok doc... ( :| bukak spek..aku genggam cam orang nak lepas geram =)) )

ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... ok je doc tu buat..ngan lemah lembut sopan santun =))
time tebok lobang plak nak tampal.. doc kata macam dalammm je ni... tebok lagi... waaaaaaa...jgn sampai tebok gusi saya sudah la doc =))

Alhamdulillah berjalan lancar... sakit gigi pun dah tak rasa dah harini..sronok~!! tapi kene makan pakai side kanan.. sbb nak kasik tampalan tu ok kot.. kikikiki~ pasni leh gi lagik la klinik doc... best~!! =)) =))

No comments:

Post a Comment