Pages

Followers

Tuesday, August 10, 2010

tawakal...

pergh~ status takley blah la kan =)) sbenarnya aku lam dilema ni.. (asek² dilema lagik...dilema lagik =)) ) mana taknya...opis skang ni bukan la tak ok...ok jer.. aku kan dah citer lam entry sebelom ni yg kami process control division berdua je.. lomah mak aih... lagi pulak dengar desas desus yg memungkin kan sv aku benti ujong tahun sbb ikot hubby pegi keje luar..so nanti aku je tinggal? leh pengsan...huhuhuhuh~

so dalam keadaan hati aku berbagi2...ngan keje ari sabtunya... aku pon terpanggil..mulot gatal ni kata nak la apply kompeni lama =)) skali tak semena2 bos lama akupon mulot gatai gak pi cerita kat bos kesayangan aku HS si korean tu... apa lagi..lompat sampai langit la pakcik tu.. dia mmg tak kasik aku benti dulu.. marah giler kat management kl sbb tak jaga aku (cewah..masa tu aku trasa diriku begitu berharga =)) =)) )... so dek disebabkan dia dah menabur citer smpai ke ketua IT global team.. giler ke hape aku tak hantar cv aku.. ape lagi.. aku pon hantor jelah

aku mempunyai perasaan kalo dorang amik aku keje..tobat aku kene bond dah...sbb takmo aku lari =)) bos dah call aku..smlm asst manager ngan team dia call aku.. aish..aku cuak gak.. keje kali ni lagi mencabar sbenarnya.. tapi kalo gaji nyer berbaloi..apa salahnya ya tak? hm... aku masih berfikir.. dan berfikir...

Moga² apa yg aku pilih ni keputusan yg terbaik... mak takottttttttttttttttt...huehuehue~

No comments:

Post a Comment