Pages

Followers

Tuesday, August 10, 2010

Usana

waaa.... Usana usini.. =)) hehehe.. takla... sebenarnya aku nak citer sikit pasal Usana ni.. aku sebenarnya dah lama dah dikenalkan ngan cik usana ni..tapi masa tu bajet nan ado.. jadiknya aku pon mendiamkan lah diri dari menggatal nak membeli... kang pakai spenda plak aku..ngan makan megi =))

lepas bsalin adelia...kesihatan aku agak kurang baik la... kena asthma attack yg teruk giler... kerap pulak tu.. boleh la kata lam sebulan tu mesti kene skali.. and then kalo gi klinik biasa takde maknanya nak jalan ubat tu... sampai terpaksa aku gi sepital.. masuk kad bahagian kecemasan tu.. nab 2 3 kali.. and then inject hidrocort.. baru lah boleh bernafas... kalo tak.. Allah je lah tahu camne aku menanggung...

and then lately plak aku nyer sinus datang kembali kot.. asek selsemaaaaaaaa je manjang.. sampai aku sengau jadiknya.... so sejak kompem keje ni ada la rezeki lebih sikit...aku dah janji nak invest sikit la utk maintain kesihatan aku.. lagi pulak preggy ni kan.. aku tak nak blood pressure aku shoot up lagi macam masa mengandung adelia dulu...

so aku pon dah start ngan supplement usana ni.. smalam melayang la jugak 400++.. ngahahaha.. tapi takpela..suka plak aku tgk ubat dia besar²... puas hati makan.. =)) and skang aku nak monitor la ada perubahan tak lam tahap kesihatan aku...


2 menda alah kat atas ni depa panggil Essentials.. kalo amek dedua ni kira dia completekan nutritional support utk kita orang² "tua" la =)) banyak kebaikan menda ni.. tak tercerita aku kat cni.. tapi aku takmo ckap gi..tunggu kesan supplement ni terhadap aku nanti :P

dek di sebabkan dah amik essentials..aku pon amik la optimizer dia skalik... ( tu yg >400 terbang melayang tu =)) ).. tengokla nanti apa kesannya ya..sama2 lah kita :P Moga kesihatan kita berpanjangan... InsyaAllah... :P

p/s: skang aku geng ngan tila la nampaknya...sesama makan usana ni ha =))

No comments:

Post a Comment