Pages

Followers

Sunday, August 15, 2010

Peraduan: Copy & Paste Raya

Ni ada GA yg giler terbaekkkkk wookkk... =)) kalo menang memang seronok lalalalalalitamplom la raya.. ok..GA yg paling simple and paling giler kentang aku pnah jumpa..hadiah plak giler da BOMB!! MP4 ngan kamera digital.. untuk minah sengkek cam haku ni yg memang suka gadget² gini tapi tak berkemampuan nak beli sbb duit banyak habeh kat anak.. aku pon ingin lah menerai.. kot tak dapat kamera tu..dapat mp4 tu cun jugak yer tak? =)) rezeki Ramadhan la katakan...
so jom.. mane tahu kot kawan² aku sanglut kot leh kasik pinjam.. ye tak? :P Jom usha GA ni..
Organizer...saya nak joen dedua boleh? tompang joen yer... :D

----------------------------------------------------------------------

Memory: 1GB

Accessories: Earphone, CD, Manual, USB Cable & Battery Charger

Raya tahun ni saya nak layan lagu Selamat Hari Raya, Balik Kampung, Dendang Perantau dan lain-lain dengan MP4 yang dihadiahkan oleh MediaHehe..

Kalau terasa nak MP4 ni gak, boleh usha www.gambarhehe.com


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dek di sebabkan organizer dok menggalakkan aku jadik tamak..tulah aku pon paste dedua...ha pasni nak pi kat FB plak =)) giler kose...tak menang tak tau lah yer organizer =))





Raya tahun ni saya nak tangkap gambar kuih semperit, lemang Pak Ali, ketupat rendang dan semualah dengan Kamera Digital yang dihadiahkan oleh MediaHehe..

Kalau terasa nak Kamera Digital ni gak, boleh usha www.gambarhehe.com


semoga berjaya =))

No comments:

Post a Comment